*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 10 decembrie 2008

petrecerea continua

10 chestii care sa le ai la tine de revelion:
1. tigari
2. beutura.... just in case they don't got any
3. axa cu came
4. macara 16 tone
5. costum de mos craciun... just in case they don't got any
6. bilet de loterie
7. cashketa
8. 2 brichete... just in case you lose one, and then you lose the other or... they don't got ... another one.
9. gaz lampant... just in case
10. prietena/iubita/concubina/nevasta

apropoS:

13 comentarii:

Anonim spunea...

"Don't have".. ma "don't have"..."got" e la trecut...don't la prezent ...cu cine pula mea ai facut engleza...?!!??

URA!

Anonim spunea...

Si vezi ca e "10 chestii PE care sa le ai"!!! Limba romana cu cine ai facut?!!

URA!

Zaply spunea...

Backstabber, you just made my day! :)) (hai, repede, găseşte greşeala! Că tot veni voba, n-am ştiut niciodată cu certitudine e greşală sau greşeală? :D )

Dru, vezi să ai şi bani, pe care eventual să îi ţii în chiloţii roşii, ca să fii bogat şi iubit tot anul! :P

Anonim spunea...

@Zaply: intreaba google ca doar stati toata ziua cu fata in monitor dar asa ca m-ai intrebat corect e "greseala" la fel ca şi repezeală, umezeală (nu repezală, umezală).


URA!

dru spunea...

daca am scris de mai multe ori la fel, poate vroiam "sa sune" altfel decat ai inteles sai ai vrea... dar apreciez critica

Anonim spunea...

@Dru: "sau ai vrea" nu "sai ai vrea". Am inteles ce ai vrut sa zici dar te-ai grabit in tehnoredactare.

URA!

Legat de greselile de mai sus nu te cred si pe viitor sper sa nu le mai intalnesc!

URA!

Zaply spunea...

Backstabber, ai dreptate, dar aş prefera să nu mă încred în google chiar aşa orbeşte. Sigur, ar fi fost mai uşor să iau DEX-ul din bibliotecă... Oricum, felicitări. Nu ştiu de când stai în Anglia şi cât ai ocazia să comunici în română, dar îmi place vigilenţa ta în ceea ce priveşte corectitudinea exprimărilor.
Am şi eu o întrebare, şi când vorbeşti strigi URA ca sa marchezi finalul? :D

Anonim spunea...

@Zaply: stau de aproape 2 ani, de vorbit romana o vorbesc in scris pe messenger sau folosind microfonul cand vorbesc cu prietena mea; aici deloc ca stau numai cu englezi!

URA zic numai cand salut de la revedere. In scris e cu doua sensuri ;). Sper ca te-am lamurit!

@Dru: pe tine tot te iubesc ma dar cred ca de data asta te sare skittles-ul ca am bagajul mare!

URA!

Hubba spunea...

bă termină cu glumele de Bristol și adu-i ăstuia Skittles că intră în fibrilații! Asta ne mai lipsea de revelion...

Zaply spunea...

@Backstabber: Vorbeşti engleză cu accent britanic? :D
My name is Stabber... Backstabber... :P

Anonim spunea...

@Zaply: Da pot sa vorbesc cu accent british( ala de il stie toata lumea si care e cam posh =upper class)dar numai in caz de necesitate si cand sunt pilit; fiecare regiune are accentul ei. Bristolian pot sa zic ca e jalnic. Nu poate fi invatat si nici reprodus. Eu prefer sa vb cu accentul est-european;ma face mai special avand in vedere ca nu sunt foarte multi romani in zona asta ;).

URA!

Zaply spunea...

@Backstabber: am observat, cu unii britanici nu te poţi înţelege aproape deloc. Eventual dacă îţi desenează... Ăla posh e cul!

@Dru: tre' să-ţi plătim chirie pentru spaţiul virtual folosit?
poate-ţi aduce mai multe skittles-uri! :D

@Blogger: whatta f*ck, din şapte taguri html nici unul nu e acceptat în comentarii... I give up. Lăsăm good old italic.

dru spunea...

la asta ma gandeam si eu..?!