*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 17 decembrie 2008

ce ma bucur...


... ca azi nu am apucat sa ma urc in metrou!!!... nu, nu!!! nu k n'as fi vrut dar "ei" nu au vrut. Pe bune!!! Fiecare se agata de care putea.... io m-am agatat de.... geanta mea!
... cand aud "Ce frate!!! Si io ma grabesc! Si io trebuie sa ajung la servici! PAi bah!?!... daca la 8 jumate, tu te grabesti, nu cred k te grabesti la servici ci poate sa vezi daca mai ai servici( si asta nu in sensul ala arab, sa vezi daca fizic mai e acolo).... De unde pana unde serviciu incepe la 9 sau la 10?! Ne uitam la prea multe filme americane (k aia incep la 9). Wake the fuck up (ironica faraza, nu?!... lasa k mai am)!!! k sa nu zic de faza cu cluburile in care nu ai voie sa intri decat daca ai 21 de ani! Hai frate!!! majoratu' atunci pentru ce-a fost?! pentru fractura de coloana de la ora 12 cand te aruncau baietii!!!
... cand nu pot sa cobor din metrou, cu toate ca sunt afise mari care zic sa ma lase "macar" sa cobor.
... cand pe scara rulanta, sta lumea si pe stanga si pe dreapta.... afise sunt si pentru kknaria asta dar romanu .... scuze! bucuresteanu apreciaza "all the small things": scarile rulante, compact, ring
... cand vad bataie pe ring si pe compact. Unii iau cate 4 sau 5- io am crezut ca pentru invelit peste - dar nu, ei iau pentru prietenii lor, ca de, poate la ei nu se distribuie, cu toate ca si ei iau pentru cel batut, ca de, poate saracu de el, nu are ce face la servici!?
... cum vad gazelele alergand de la o magistrala la alta... oricum jumate pierd metrou, pentru ca trebuie sa ia compactu'

Ma intreb, daca o sa se schimbe ceva din tot ce am scris mai sus dar cred ca doar ziarul, pentru ca la noi nu se poate.... altfel.

Niciun comentariu: