*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 31 decembrie 2008

funny games u.s.

... pe bune acum: Nu va uitati la filmu asta!!!... decat daca va place violenta gratuita. nu am rezistat la acest film si am trcut direct la sfarsit. Am mai vazut filme de Michael Haneke si acesta este unul prost. Nu mai cred in filme care imi arata violenta ca pe o "descoperire" a secolului XX (sau XXI). Vrei sa arati ca esti un regizor bun, poti si altfel!!!... si nu cu fete speriate, zbierete ,copii morti si pete de sange pe fundal alb. Urasc filmele cu violenta gratuita sau "lectiile" de media care imi arata unde am ajuns - da, poti sa-mi spui ca in ziua de azi copiii par mai violenti dar nu cred ca este o chestie noua - cred ca e veche de cand lumea, numai ca... poate, de fapt sigur, ceea si filmu/"poetu" vrea sa arate e ca in ziua de azi NOI vrem sa vedem mai multa violenta... NU! Nu vrem!!! Nota 1 (unu) pentru Haneke... Nu e o realizare cinematografica!... ci doar una pentru bani... doar de aia e si remake (eu l-am vazut si pe primu'... dar acum il vad cu altfel)

Niciun comentariu: