*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

vineri, 19 decembrie 2008

albumul saptamanii.... nu... albumul lunii

Snow Patrol - Eyes Open

... "ce misto e aia chasing cars", daca nu am auzit-o de o suta de ori inseamna ca nu am auzit-o niciodata. Asa ca mi-am luat albumul (da, chiar l-am cumparat).... bine, era si la reduceri. am crezut ca o sa fie muzica de fundal dar spre surprinderea mea totala... imi place si chiar foarte tare. Intr-o vreme in care muzica indie incepe sa capete teren, eram convins ca si Snow Patrol va fi doar una din multele formatii care scot un album, poate doua, relativ mediocre si dupa acea se vor duce la culcare sau inapoi pe insula de unde au venit. Ce surpriza am avut cand am aflat ca "Eyes Open" e al patrulea!?... eee! vina mea, dar nu de asta voi scrie mai departe.
... intr-o perioada in care coldplay, the killers, keane, the fratellis si kaiser chiefs fac ravagii prin topuri nu poti sa nu faci asemanari dar sincer nu cred ca este cazul!!!.... scriu asta pentru ca am mai citit si alte review-uri in care formatiile de mai sus sunt comparate. In una - romaneasca - comparatia era facuta cu U2, in deschiderea caruia au cantat.
... trebuie sa recunosc ca albumul este mainstream dar este putin-putin peste medie ceea ce e destul sa faca o diferenta si sa sune mai bine ca restul.
... acum daca 5 stele ar fi Jimi Hendrix sau .... Pearl Jam ei ar primi :

1. You're All I Have **
2. Hands Open **
3. Chasing Cars **
4. Shut Your Eyes ****
5. It's Beginning To Get To Me ****
6. You Could Be Happy *
7. Make This Go On Forever ***
8. Set The Fire To The Third Bar ***
9. Headlights On Dark Roads **
10. Open Your Eyes ***
11. The Finish Line **

3 comentarii:

Zaply spunea...

It's beginning to get to me mi se pare cea mai buna piesa de pe album.
Ai ascultat noul single, Crack the shutters?

dru spunea...

yup... e misto... e ala si cu videoclip?

Zaply spunea...

Dacă ăla de pe www.snowpatrol.com e videoclipul, atunci da, ăla e! :)
N-am idee dacă se dă la tv...