*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

sâmbătă, 6 decembrie 2008

concert OCS vineri 5 decembrie

... cu siguranta lucrurile s-au schimbat,... cel putin pentru mine.!? Poti sa-ti dai seama ca am fost in seara asta, la un concert OCS, in Fire. Amuzant si in acelasi timp ironic, in pofida ca eu am zis ca pentru mine, lucrurile s-au schimbat, fanii au ramas aceeasi... 15-18 ani. Trebuie sa recunosc, ca acum 8-9 ani, cand au aparut, am fost un mare fan si le-am cumparat primele 2 albume dar am renuntat. Am renuntat pentru ca mie mi s-au parut ca nu au "crescut". Nu ma intelege gresit, au sunet foarte bun.. foarte echilibrat si la vremea lui - 1999-2001 - foarte original dar intre timp accesul tinerilor la muzica s-a schimbat si a evoluat. In ziua de azi, poti sa gasesti pe net, mai tot ce te taie capul si poti astfel sa experimentezi tot felul de sunete (atat timp cat esti catusi si catusi deschis la minte) dar OCS a ramas la fel. E ca si cum as aprinde televizorul si la stiri ar fi aceleasi noutati de acum 8-9 ani... dar in 9 ani ceva ar trebui sa fie altfel. Nu zic ca sunt dezamagit dar deja nu imi mai atrage atentia cu absolut nimic muzica lor. In paralel si cu deosebiri mari, formatiile mele preferate sunt Pearl Jam si Bush si daca stai sa asculti primul si ultimul album din discografia respectivelor, poti sa spui ca mesajul s-a schimbat, ideile sunt altele, muzica suna mai bine, pentru unii, sau mai prost pentru altii, dar cu siguranta, diferenta exista.... adica varsta isi pune amprenta pe imaginea formatiei, ei bine tot ce zic eu, este ca la OCS aceasta amprenta e aceeasi. Cine stie?!... poate peste cativa ani, lucrurile se vor schimba


PS Ca sa nu zici ca vorbesc in van, iti dau un exemplu autohton: Vita de vie care au scos "Rahova", "Fenomental" care cred ca ramane "best-seller" si dupa aia au scos "Exxtra" unde nu prea intelegi ce s-a intamplat dar poti cu siguranta, sa spui ca lucrurile s-au schimbat. A urmat "Doi" care este se numara prin albumele mele preferate romanesti, care a adus parca.. o siguranta in sunet, un sunet misto si "sigur" pe el - aici apare amprenta de care tot am vorbit - si eu zic ca cei de la VDV au zis "Suntem tot aici. Mai stim sa facem muzica la fel de buna" si asta pot sa faca si fara "loud guitars" si "heavy drums" ci pe un alt stil.

Niciun comentariu: