*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 21 aprilie 2008

mda


...bai, imi vine s-o iau razna!!! De cand cu blogu' asta, ma uit si io pe la altii prin curte si vad ca unii ma considera "necuratu'". "Frate! nu esti blogger! ai si tu 10 articole acolo, 16 vizitatori si zici k esti blogger?! Nu frate! io am inceput cand aveam 14 ani si lumea ma citeste. Pana acum am avut 23684273628364 de vizitatori!!! am participat la "roblogfest", am vechine mare in "blogosfera"! :)) =))
...Sincer, sunt amuzat, pentru k la cate sunt nu stiu cum poti sa faci un concurs? asta e una la mana. a doua, cica exista un concurs... let's call it blogfestro care premiaza cat de informat e, cat de cool e un blog! oh c'mon! bai! recunosc k sunt dependent de calc si de de net (intr-o masura mai mica) dar s-a ajuns la un asa nivel de introvertire a personalitatii (mai ales cu ajutorul calculatorului) k imi vine sa ies afara sa ma duc la bere cu baietii. Adica inteleg shopping-ul online, k de, nu ai timp si e mai usor asa, inteleg sa citesti presa k e mai multa si citesti ceea ce vrei si in primul rand e moka (si ala care nu recunoaste e cel mai mare labar) dar sa stai sa scrii pe blog 20-30 de articole intr-o zi devine deja o stare patologica si asta nu odata la o saptamana, doua, ci in fiecare zi!!!
...Bai, nu se poate!!! ma uit pe alte bloguri si vad 30-40 de articole scrise intr-o zi. Despre toate aberatiile posibile cu totii idiotii care nu sunt in stare sa functioneze intr-o societate normala, fara Ctrl-Alt-Del. Ei zic k ies in cluburi, bar-uri si restaurante dar sincer nu cred o iota.
...si faza care ma irita cel mai si cel mai mult este k daca m-ar intreba cineva de ce am blog, nu as stii ce sa raspund "poate de plictiseala", vechiul cliseu "am ceva de zis",raspunsul la deruta "ma pregatesc pentru ceva mai important!", si cel mai poponar raspuns "hai frate k-i misto, nu'i asa?!"
la sfarsit... stiu k o sa ma plictisesc si de chestia asta, pentru k (am o prietena de familie care imi zicea chestia asta de fiecare data cand venea in vizita) "Calatorului ii sta bine cu drumul"

Un comentariu:

Hubba spunea...

da-i in p*&A (pula) noastra! Facem noi o competite de blogging fara blaturi! C&*u' (curu') meu, trebuie sa ma feresc de 'brichete' si p-aici?