*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 7 aprilie 2008

zic si io!?! ashea?!

am vazut atat de multe filme incat am ajuns sa fac "surf" pe net.( naspa expresie, asta cu surfu asa k o sa zic cruisin' de acum incolo :)) ). in fine, siii tot cruisin asa am intrat pe blog-uri si incep sa-mi dau seama k "i don't know shit"... about "blogging" that is. toti vor sa aiba o parere cat mai pertinenta si sa-si puna bling-bling-uri pe blog ceea ce ma... face... sa ma doara in @#$*. Cel mai idiot a fost al unui tip de la "litere" care povestea despre un fel de workshop sustinut de andrei gheorghe in care isi spunea parerea despre persoana si caracterul andrei gheorghe (care tre' sa recunosti k are un orgoliu' cat.... randu asta si cel de mai sus... and that's a lot). Daaar ceea ce pe mine m-a miscat... mai aproape de monitor a fost... si citez aici: "Gheorghe are cu vreo 30 de ani mai mult decat mine si evident mult mai multa experienta de viata si probabil cultura. Nu neg ca ar fi mai inteligent (acum) decat sunt eu (acum). Este mai inteligent ! (pentru ca inteligenta presupune experienta)."... k interesandu-ma sa vad cati ani are aceasta parere gratuita , aflu ca are nu mai mult nu mai putin de 20 de ani. Acum daca o putza de 20 de ani zice asta inseamna... ori k e suparat rau pe el, ori e nefutut, ori.... e pe urmele lui gheorghe. Acum, in privinta lui Gheorghe discutia e.... cum sa-i zic?... cam moarta pentru ca nu poate la mai multe pareri ci doar la una :)).

Subiectivitatea mea aici vine cu ideea ca mie imi place de Andrei Gheorghe, i-am ascultat emisiunile de la mai toate posturile prin care a trecut, asta pana acum 2 ani cand a disparut de la radio. Tipu e grandoman rau dar sunt putini care tin cont de parerile lui. Don't get me wrong now... il ascult dar asta nu inseamna k sunt si de acord. + tipu' incearca sa fie un fel de howard stern si aproape k a reusit. si daca sunteti putini atenti la Radio Guerilla, Mihaiu incearca sa fie si el un Gheorghe dar reteta e deja expirata si intarziata, beneficiu e k Mihaiu e mai ingaduitor.

Intorcandu-ma la studentul de la litere, ma gandesc cum de tipu asta are atatea intrari pe blog, cum de scrie atat (linku e mai sus), io am avut timp numai acum in vacanta si rar in noapte mai scriu ceva de cele mai multe ori de amuzament. Ma intreb oare ce a iesit inteligent din acea facultate pentru k tipu asta e o fata palida a facultatii. Adica inteleg k daca esti la litere ar trebui sa scrii ceva dar nu ar trebui sa si citesti ceva inainte. Hai frate k are un link cu scorurile din Bundeslinga... acu' am vazut! KKT! E total idiot!

Niciun comentariu: