*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

duminică, 20 aprilie 2008

Barbatii sunt de pe marte, femeile sunt de pe venus

"Barbatii sunt de pe marte, femeile sunt de pe venus" - DR John Grey, spre surprinderea mea am citit o parte (mai mare)din aceasta carte si m-a lasat... rece. Nu-mi spune nimic nou si aduca mai mult cu un studiu observational mascat de psihologie si antropologia relatiilor interumane. De ce scriu de aceasta carte? pt k am auzit o gramada de lume vorbind de ea si spunand lumii s-o citeasca. Ei bine, eu zic k nu e cazu'! Iar in majoritatea cazurilor femeile sunt cele care recomanda cartea, ... pt k nu le intelegem si nu le ascultam si... tot asa.
In loc recomand ALfred Kinsey - "Comportamentul sexual al/a barbatului/femeii"

Niciun comentariu: