*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 7 aprilie 2008

luni

INMH a zis k azi urmau sa fie 19 grade cu un cer senin si "plin" de soare. Dimineata la 7 cand am plecat si la 10 cand am ajuns la Fundeni, ploua si erau 7 grade. Si ce daca au zis k o sa fie "averse de ploaie spre dimineata"... curu' ca ploua cu galeata!!!.
Iar traficul a fost... mai rar am avut atata rabdare. Am facut 3 ore de la Fundeni pana acasa. Un coleg a facut de la Obor pana la Fundeni aproape 3 ore jumate, un altul a plecat de la 12 la Fundeni ca sa "preintampine" traficul si a renuntat nervos la McD de la Ghica si a lasat masina acolo; la 2:30 era pe la Stefan cel MARE, mergea agale. O alta colega... cred k mai e si acum in 66... dar ea merita.
A fost oribil si ce sa mai zic k si ironia intervine: azi a fost "ziua internationala a sanatatii" si nu s-a facut decat curs ceea ce inseamna k am fost degeaba la scoala.

OUtro: in sapt de summit, nu prea am iesit din casa si nici nu am luat-o prin zonele pb. Am fost cu metrou'. Evident k in statie era o mamaie care cerea si ea saraca o mie, doua mii, pt o paine. S-a urcat cu noi in metrou si a inceput sa numere banii. Am numarat cu ea iar eu m-am oprit dupa 600 de mii... vechi:

Hubba zice sa pui coloana sonora la blog... asa k: melodia zilei
Solomon Burke - None Of Us are Free ...pt traficu' de azi

Niciun comentariu: