*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 26 octombrie 2009

no shit, sherlock!?!

...cautand ceva am dat peste altceva. si vad, ca baiatul asta foloseste aceasta expresie "In anii postdecembristi de glorioasa tranzitie, a patruns la noi o moda importata din vest..." si m-am intrebat ce varsta are?!?... 22 de ani... Deeeeci, el stie de post-decembrism de la....???!! cine?! ca sa nu zic de ... tranzitie...
concluzia e la etichete (si nici nu am mentionat ca un 22 de ani care se ocupa cu ?!?!.. imi spune 'care-i treaba')

3 comentarii:

krossfire spunea...

Lasand la o parte vechimea articolului si evolutia ulterioara a blogului, imi e totusi greu sa-ti inteleg obiectia.

Da, un tip de 22 de ani care lucreaza in publicitate (cu mai bine de doi ani de experienta in comunicare), unul citat in presa si colaborator VoxPublica isi permite sa vorbeasca despre comunism. Ai omis totusi contextul, inclus de altfel in fraza, dar sa trecem peste.

Pot vorbi despre comunism si fara sa-mi spuna cineva despre el, ma pot documenta si mai ales pot emite opinii. Scriu totusi pe un blog, nu sunt membru CNSAS. Nu neg experienta celor care chiar au simtit perioada dar sa fim seriosi , argumentul varstei e cel mult stupid. Nu de alta, dar daca ar compara cineva textul meu, vechi cum e, cu obiectia ta greu de discernut, nu cred ca ai avea un avantaj prea clar. Varsta intra in calcul doar in raport cu realizarile si cultura acumulata. Nu mai spun ca ti-ai pus la profil varsta de 25 de ani. Diferenta dintre un copil de trei ani si unul de sase ani nu e ceva care sa dea avantajul maturitatii.

E ca si cand as sari la gatul tau pentru ca il mentionezi pe Antonescu intr-o fraza venind cu argumentul ca bunicul meu a luptat pe front pentru maresal.

dru spunea...

nu e vorba de maturitate. e vorba ca eu la varsta mea inca nu sunt pe deplin convins de ceea ce s-a intamplat atunci si de aceea evit sa trag concluzii, cel putin care sa le expun... publicului larg. ca e blog si e cu idei proprii, mai putin ma intereseaza - riscul 'meseriei'.

si sunt convins ca in anii postdecembristi, micul krossfire era deja constient la ceea ce se intampla in jurul lui.Si ca (putini) ani mai tarziu sa detalieze aceste experiente... pe un blog

* Felicitari pt bunicul tau! Banuiesc ca esti mandru!
** ma intereseaza experienta ta in comunicare, fix ca voxpublica.
*** ai fost citat in presa? unde? o data? de mai multe ori?

krossfire spunea...

Cotidianul, Adevarul, etc (era scris in aceeasi pagina din care ai preferat sa folosesti doar varsta).

Nu insirasem niste titluri pentru a ma lauda , altfel dadeam link la CV sau raspundeam ceva mai arogant. Pur si simplu am vrut sa elucidez nelamurirea legata de ocupatia mea.

Din nou, amintesc faptul ca era vorba de un alt context, si anume invazia medicinei naturiste. Fenomenul il cunosc ceva mai bine avand un prieten de familie care a deschis unul dintre primele lanturi de farmacii naturiste regionale (actualmente integrat in reteaua Catena, initial sub nume genereic).

Pana la urma, poti sa citesti sute de pagini de Tismaneanu & Co si sa vezi de 100 de ori ''1989.Sange si Catifea'' pentru ca 'adevarul' de-atunci e mai putin relevant decat cel de-acum, pe care-l pot si il poti percepe.

Oricum, e departe de a fi prima aluzie la perioada comunista in materialele scrise de mine (de pe blog sau nu). De-aia nici n-am priceput obiectia din moment ce nu era un post dedicat obsesiei comuniste.