*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

marți, 6 octombrie 2009

the best of romania part 8

... sau cum ma f#t eu in 'depozitul de calculatoare'

bine, tre' sa recunosc ca ma mai mult eu sunt f$t&t decat ei pentru ca eu nu am pc.
tre' de asemenea sa recunosc ca inca nu a depasit termenul de MAXIM 15 zile, care poate sta in service dar sa primesc raspunsuri de genul "Aaahh, nici nu ne-am uitat la el" (sapt 1), "Poate sapt viitoare!" (sapt 2) si acum in sapt 3 nici sa nu raspunda la telefoane mi se pare sub orice critica. si atunci cand ti se spune 'maxim 15 zile', te gandesti 'bah, in cazuri nasoale. la mine nu pare asa de grav'

Frate!!! minte-ma, fura-ma da' fa-o macar subtil!!! That's how america does it! that's how daddy did it!!!

... si la urma urmei stau si ma gandesc ca am avut dovada in fata.. chiar poti sa ai incredere intr-o firma care are un SINGUR numar de telefon si nici macar adresa de mail. guess not. pana si rebu are mai multe numere de telefon si cine dreaq ii suna pe aia?!? Ronald McDonald are 3 numere pt fiecare tara si jdemii de mail-uri

2 comentarii:

bogdan_s spunea...

mirajul 'garantiei' ?

dru spunea...

azi mi l-au dat indoit in doua asa k... se ajunge si la mersi k'l primesti inapoi