*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 26 ianuarie 2009

ce s-a intamplat?!

... nu stiu cat radio asculti tu dar eu sunt mort fara. Am inceput sa ascult (mai atent :)) ) de prin '95-'96 cand andrei gheorghe avea midnight killer. Treptat am inceput sa ascult si gaitele de la miezul noptii - in fiecare vineri seara si mai era ceva de genu' rondul de noapte. Pe vremea aia nu-mi placeau mihai dobrovolschi si vlad craioveanu. Fratii Vintila erau ok, dar in materie de radio Marius mi s-a parut mai bun in timp ce George 'mergea' misto la tv. Dar undeva firul s-a rupt: gheorghe a inceput cu mania grandorii si a devenit un "wannabe Howard Stern" dar s-a potolit... nu, nu s-a potolit - l-a cumintit tv-ul si politica - emisiunile de la radio 21 erau totusi ok, unele chiar politicoase pentru ce era '13-14' intr-o vreme. Dobrovolschi stiu ca prezenta intr-o vreme emisunea de dimineata de la Pro Fm si din cate am inteles facea o emisiune destul de misto - sincer nu eram treaz la ora aia in aceea perioada - si acum are emisiunea de la Guerilla si dob.ro care sunt misto dar nu stiu... cat de reusita e, in comparatie cu ce-a fost. Pe Vlad Craioveanu l-am auzit (mai bine) cand avea emisiunea aia de noapte la Pro Fm (cu Ramon Cotizo) care mai tarziu a fost si difuzata concomitent la Acasa sau ???... nu-mi aduc aminte. Acum e si el la Guerilla alaturi de Dobrovolschi dar nu e la fel ca inainte... uneori mai retinut alteori mai porc decat in trecut. De fratii Vintila... numai bine :)). Am un prieten care spune de MArius Vintila ca e fratele bun ("Care a umblat mah, cu Pasarin?").
Razvan Exarhu... bai, am ascultat vreo 2-3 emisiuni si nu prea am inteles io multe chestii dar ia in considerare ca aveam 10-11 ani 'at the time' dar mi-a placut 'in a weird, kinda way' (NB !1.avea replica aia cu 'bah domnilor'2. rondul de dimineata... parca asa se numea emisiunea). Stiu ca intr-o vreme prezenta niste concerte de jazz sponsorizate de Rothmans. dupa aia am inceput sa citesc niste articole de-ale lui din nush ce ziar si acum vreo un an (poate doi) i-am descoperit blogul.

Intrebarea mea este urmatoarea: Ce dreaq s-a intamplat de numai exista colectivul de atunci de la Pro FM, de atunci adica '95-'04. Inteleleg ca lumea mai 'creste' dar e o debandada, pe bune! Lumea numai vorbeste (mult) la radio: un 'punch-line' si melodia sau imi citeste un articol dintr-un ziar sau de pe net imi face un misto la subiect, imi spune cat e ceasu' si imi baga o melodie. Mi-e dor de radioul dinainte :)).

P.S. Am uitat de Cristi Schnebli... dragutza emisiune... ceva in weekend parca:)). Si mai era unu... dar nu-mi aduc aminte cum il cheama??!!! mai caut... ele era cu muzica si dedicatiile, tot la profm... mai caut! Andi Moisescu...(nu e baiatu' ala al carui nume nu mi-l aduc aminte - ala era ceva cu Calin????) am uitat de el, si el era misto si s-a dus la tv si de acolo a disparut

Un comentariu:

Anonim spunea...

era calin gheorghe baiatul al carui nume nu ti-l amintesti.prezinta muzica de chillau seara la guerrilla.