*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 28 mai 2008

the theory vs melodia zilei

... nu stiu altii cum sunt, dar io patesc sa merg prin magazine, pe strada si sa ma blochez la ce vad la televizorul din locul respectiv... si nu fac nici o gresala cand zic asta pentru k in ziua de azi toate "locurile" au un tv ... chiar si librariile au in geam un tv,... ai putea sa-mi zici "Nu frate, k e plasma!!"... si numa' pot io!!!! asaaaa... si cateodata, cum ma plimb eu asa, ma blochez cand vad ceva, ei bine, asta se intampla tot mai des, la un videoclip siiiiiiiii in final am aflat cum se numeste "ida corr si cu unu?" Let Me F....??!!?? kkt" nu stiu si nici nu-ma intereseaza, bai, dar imi place la nebunie. Daca nu ai inteles imi plac tipele!!! Muzica e de kkt dar pot s-o suport cand le vad p'alea.
K sa intelegi mai bine:

Niciun comentariu: