*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

vineri, 30 mai 2008

articol fara cap

acesta este un articol preluat de la "Associated Press" prein intermediul "Yahoo News"

articolul o sa incerc sa-l afisez pe pagina asa cum l-am citit eu iar textul va fi exact ca in pagina web

In this photo provided by Brooke Army Medical Center, Merlin German is seen in Iraq in 2004. No one expected Sgt. Merlin German to survive after he had been burned over 97 percent of his body by a roadside bomb in Iraq. But the determined Marine would not surrender. He endured more than 100 surgeries and procedures. He learned to live with pain, to see a stranger's face in the mirror. He walked again. He danced with his mother. He was dubbed the 'Miracle Man.' But after three years, he could no longer defy the odds. A few weeks ago, he died unexpectedly after routine surgery.






Pare la inceput plin de optimism, de speranta, imi zice de soldatul miracol, de cate a suferit, prin cate a trecut si incheierea imi da "un cap in gura" si ma pune la "locul" meu.
Apreciez ca Merlin German a luptat intr-un razboi... din pacate al altcuiva, aprecieza si ma gandesc k a avut niste idealuri si principii pentru care a si murit. Sunt de acord ca merita onorat si repet: onorat, dar nu crezi k cineva ar trebui sa vada "prin ce a trecut":


Cam asa arata razboiul!...

Niciun comentariu: