*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 19 mai 2008

melodia zilei

... io am mai scris de morcheeba, dar se pare ca mai am ceva de spus... "gained the world" este ultimul "release" si e misto rau. recunosc ca nu prea am mai ascultat morcheeba de cand a plecat skye edwards (negresa misto, tunsa scurt) dar cu ultimul album, incep sa ma razgandesc. "Enjoy the Ride" e super piesa, mai mult pe baza textului, melodia este "cam" comerciala, intr-adevar, dar suna foarte bine si reamintesc... Judie Tzuke (vocea) care a compus si textu' se descurca de minune... si aici apare dilema... se descurca in locul lui skye??!!..iar k sa ne convinga vine si cu "Blue Chair" (track 8)... close but no cigar!
... aproape tot albumu e cu "guests" si mie, mi-a lasat o impresie de dezordine, pentru k sunt mai stiluri care nu se potrivesc in cazul unei formatii ca morcheeba si cred per total k vrea sa fie mai mult o convingere (avanpremiera) ca vor mai exista albume ca "Big Calm", poate chiar mai bune.?!
... si daca tot am zis de melodia zilei, ei bine asta e:



aproape k am uitat... albumul se numeste "dive deep" :))

enjoy the ride:




P.S. si cel mai ... si cel mai mult imi place Blindfold:



daca ai ajuns sa citesti sau sa vezi ce e scris pana aici... multumesc?!?

Niciun comentariu: