*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

marți, 13 mai 2008

genti si campanie electorala

1. astazi la scoala am vazut o tipa, care avea geanta dinaia mare... adica MARE, asa cum se poarta acum... bineinteles fiecare pitzipoank incearca sa o intreaca pe alta luandu-si una si mai mare. Ei bine... tipa de azi le-a depasit pe toate... avea geanta mai mare k rucsacu meu. Nu ma supar?!... faza care nu o inteleg este de ce mai avea una legata de bareta ... acelasi model numai k mai mica... prima data am crezut k e a alta , probabil a unei prietene... daaar nu .... era a ei.. in aia tinea cheile
Io cred, "parerea mea" (cum spun unii retardati) , de fapt sunt sigur k e total idioata si nu-mi vine sa cred k am scris asa de mult de ea

2. Astia cu campania lor electorala, m-au facut sa inteleg k, TOTI, "ne-am saturat" de cat ne-au furat si acum e randul ALTCUIVA. Daca vede cineva un poster de campanie.... mai normal, in sensul "bah, pick me!!!", sa-mi zica si mie

Niciun comentariu: