*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

vineri, 14 noiembrie 2008

stereo mc's la budapesta....aaa?!...aa... adica bucuresti

... nu, pe bune acum, concertul a fost grozav dar greseala incepe sa deranjeze pana la punctul in care cred ca se intampla intentionat.
... daca am lua-o altfel as zice - sper - ca o sa tina minte,!?!. ca la concertul de la "budapesta" au fost 100 de persoane... si acum cred ca exagerez,... adica nu cred ca am fost 100 de persoane!!!
... dar nu pot intr-un fel decat sa ma bucur (la urma urmei!?!) pentru ca a fost un show misto (sau cel putin pt gusturile mele). Cine nu a fost a avut multe de pierdut - au cantat tot ce era mai cunoscut - (+ metaxa a fost din partea casei!)

... majoritatea melodiilor au fost de ultimul album "Double Bubble" dar au cantat si "Connected", "Deep Down & Dirty", "Running". Plus ca oamenii la un moment dat oamenii (formatia) era frustrata ca erau foarte putini si la un moment dat Rob B a inceput s-o ia prin public, sa aduca lumea mai aproape de scena... asa k DA!!! Mi-a placut! M-am simtit bine!!! Mai vreau!!!!



this is an example:

Niciun comentariu: