*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 17 noiembrie 2008

copiii din viata mea ?!?

... are 10 ani... sau 12... nu stie sigur?!... are un frate si o sora dar nu poate sa-si aduca aminte cum ii cheama, crede ca daca-i vede o sa-si aduca aminte. L-am intrebat daca stie unde e?!... mi-a spus "Bucuresti".... l-am intrebat daca stie ce cauta la spital... mi-a zis ca nu-si aduce aminte, "parca m-am lovit?!" L-am intrebat in ce clasa e si a tacut... nici asta nu mai stie. ... hai sa nu-ti mai povestesc dar imagineaza-ti un copil care merge la scoala, invata bine, iese afara la joaca si brusc .... ceva se rupe,... incepe sa uite lucruri, atentia e din ce in ce mai slaba, incepe sa fie neindamanatic si tot asa, cu pasi mici si repezi, lucrurile incep sa se agraveze. Pot sa-ti zic ca acum nu isi aduce aminte literele, unele cifre sunt cunoscute, mama lui sta in permanenta langa el sa-i aduca aminte... cine, ce si cum. tremura mai tot timpul... imagineaza-ti niste convulsii dar la o intensitate mult mai mica dar intotdeauna prezente si toate aceste lucruri sau intamplat in mai putin de 4 luni. Panencefalita sclerozanta se numeste boala. Este ironia sortii, cum sfarsitul se apropie si tot ce poti sa faci este... nu, nu poti sa faci nimic pentru ca intr-o zi, doua o sa uiti!...


Un comentariu:

Hubba spunea...

copii din viata ta, ah?
...
ma astept ca pe 2 decembrie sa pontezi la Fabrica, da?