*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

marți, 16 noiembrie 2010

that just pisses me off

de curand m-am intalnit cu un prieten pe care nu l-am mai vazut de 5-6 ani. Prieten?!?... cunoscut mai degraba, tipul mai mic cu mine cu vreo 2-3 ani, nici nu stiu sincer.
Ce m-a frapat la tipul asta, si ma frapeaza de cand il stiu, e ca tipul e genuine cool.Pe bune! Adica, nu am multe persoane in viata mea care le consider cool dar pustiu' asta ma enerveaza teribil. Cum dreaq reuseste frate?! E si mai mic ca mine, nu are prea multi prieteni, e retras, nu a iesit cu nimic in fata la scoala, nu s-a evidentiat cu nimic in tot liceul ala dar pt mine e super cool. Pe bune! cand il vad imi vine sa-i fut una si dupa aia sa-i fac o poza ca arata asa de cool batut.
Se imbraca mai tot timpul casual in liceu dar stia sa recunoasca ocaziile speciale, la care se imbraca cu ce era necesar. Acum cand l-am vazut eu era la 4 ace..dar stai ca asa se imbraca tot timpul acum, ca lucreaza in "finance"... how f*ing cool is that!?! "Si acum in plina criza, cum merge?" el:"e ok! ma descurc.. ne descurcam, plec acum intr-un concediu mic, asa ca incentive din partea firmei"... aaaa piss off!!!

si pe deasupra mai avea si o camasa care imi doresc de nu stiu cat timp (cu nasturi $^#% si guler %^si pe deasupra mai avea si o camasa care imi doresc de nu stiu cat timp (cu nasturi $^#% si guler %^si pe deasupra mai avea si o camasa care imi doresc de nu stiu cat timp (cu nasturi $^#% si guler %^si pe deasupra mai avea si o camasa care imi doresc de nu stiu cat timp (cu nasturi $^#% si guler %^$&^.. evident cool...care sunt numai la camasi purtate numai de oameni cool)

intelegi cat de tare ma enerveaza pustiu asta?!.. si ca sa inchid are si o atitudine din asta ride low fly high care nu e agasanta sau snoaba si de aceea ma enerveaza si mai tare.

hai k ma opresc ca m enervez si mai tare

Niciun comentariu: