*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

marți, 2 noiembrie 2010

fiecare cu cel doare

... am ajuns intr-un punct al vietii mele, in care numai am timp sa ma uit la toate filmele care imi trec prin mana asa ca incet-incet, devin din ce in ce mai exigent in privinta alegerilor mele... asa ca daca ai vazut Inception, citeste mai departe. Daca nu... chiar nu ma intereseaza.

Comentariul meu vine mai mult sub forma unei intrebari: De ce filmele de azi prefera sfarsitul "la alegere" (cum ii zic eu)?. Adica faza aia cu titirezu' lu DiCaprio mi s-a parut facuta la deruta - 'just for fun' - eu prefer sa ma gandesc ca daca ma lasa cu imaginea cu ala invartindu-se, ca poate o sa cada (se vede ca se dezechilibreaza). In acelasi timp altii zic ca intr-adevar, e un vis, ceea ce din nou e plauzibil. Faza care pe mine, ma irita, e ca mi-a ramas scena in cap... "Ce-o fi vrut dom'le sa zica poetu' "...

.... iar in cautarea mea de rasp am dat peste chestia asta:

(pt a intelege ce mi-a placut as vrea sa sugerez sa citesti ce e mai jos imitandu-l pe Homer Simpson, ceea ce te va face sa intelegi de ce numai am chef de filme destepte)

The movie cannot have unlimited meanings or endings. it has one ending and one ending only.

The reason so many people are confused is because of Shutter Island. Leo DiCaprio was not in reality until the end of Shutter Island. The two plots are not even similar but still people are getting them confused.

And Leo made that movie right before Inception.

So is he awake or dreaming at the end? (He is awake.)

Now if he was still dreaming at the end, that would be a TWIST. And if a movie has a twist, the surprise, or shocking ending is always revealed. Yes?
Or else who will ever know about the twist???? it is always revealed as a gotcha moment.

Since there is no surprise ending we must assume that what we see is REALITY.

by artistatrest

Niciun comentariu: