*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

vineri, 12 noiembrie 2010

ma gandeam... iar...

am intrat si eu pe site-ul firmei care a castigat concursul din Taiwan si am recunoscut cladiri din bucuresti - care trebuie sa recunosc - ca nu imi place nici una. Dar in acelasi timp trebuie sa recunosc ca singura treaba care o am cu arhitectura, sunt niste reviste si carti pierdute prin casa. Nu-mi place nici cum arata Taiwan Tower dar din nou trebuie sa recunosc, ca nu trebuie sa-mi placa mie.

In acelasi timp imi dau seama ce reprezinta acest succes. Sa creezi e ceva. Sa fie frumos.. sau estetic.. este.. 'in the eye of the beholder'. Dar sa fie functional, este ceea ce te deosebeste de ceilalti. Si pe deasupra sa fie si inovativ.. si reprezentativ pt o alta tara (ca sa nu zic de alta cultura ) decat a ta, mi se pare ca aici se regaseste performanta.

Dar nu pot sa nu repet... consider ca arata ca dracu'


P.S. De asemenea am o banuiala ca profesorii de la facultatea de arhitectura I Mincu sunt doar profesori... nu neaparat arhitecti (prea subtil?!)

Niciun comentariu: