*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 28 iulie 2010

ma gandeam...

... ce mult imi place INXS. Pe bune!!!Iar 'Elegantly Wasted' este in alltime top 10-ul meu. Acum vreo 2 zile am dat de videoclipul de mai jos si trebuie sa recunosc inca din inceput, ca J.D. Fortune, solistul din acest videoclip nu se compara nici macar cu umbra lui Michale Hutchence dar per total se incadreaza bine in formatie.



Problema mea este alta. JD Fortune a fost data afara din formatie anul trecut, dupa o colaborare de cativa ani (3-4) din motivul ca are o problema (destul de serioasa) cu drogurile. Ceea ce mi se pare ok?!.. cred?!?!.. ai putea sa ma intrebi de ce am scris "cred?!?!"..?!.. ei bine Michael Hutchence a murit din supradoza,deci, putem sa zicem ca exista un pattern :)), dar argumentul cel mai bun si de nestavilit (tare cuvant) este ca formatia se numeste INXS...adica trebuie sa se intample ceva ... in exces... si intr-o formatie rock, ce dreaq ar putea sa fie in exces?!?! cofeina!?, guma de mestecat, shaorme?!..impozite?!?

Niciun comentariu: