*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

sâmbătă, 3 iulie 2010

funny shit

... merg si io la o sala.. nu e mare lucru.si acolo la sala au reviste.. ca sa citesti in timp ce...??!!?! mergi pe bicicleta. intr-una din zilele astea, intr-una din acele reviste am gasit articolul asta. Acum problema mea este ca cine dreaq l-a intrebat pe el cat alearga?!?!?!.. si de cand trage baiatul care "se caca pe-ntuneric" 'semnale de alarma'?!

...bai, trebuie sa recunosc ca mi-a placut 'Vama veche', inca imi place!...Imi place Vama veche si nu sechele gen 'Vama'. Nici pana acum nu am inteles ce s-a intamplat exact si nici nu prea ma mai intereseaza dar pana la urma, formatia 'Vama veche' ramane o amintire placuta din liceu. Cat despre Vama ..?!.. ?!..numa' de bine.

Niciun comentariu: