*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 7 iulie 2010

e de forma... se transforma sau cum viata mea placuta se duce in p#$ă

... in ultimul timp ma ocup cu diete...
... viata mea era asa.... dimineata gogosi cu capuccino, la pranz un gratar (frigarui cu cartofi sau piure), ceaiul de la ora 5 venea cu un drum la McD sau Pizza Hut... seara mai gustam ceva iar noaptea, daca era de invatat mai mergeau niste sandwich-uri cu 'jdemii de chestii, eclere sau biscuiti cu crema.... si asa am ajuns la o greutate impresionanta.

... acum viata mea (superba) este cam asa.. dimineata cereale cu lapte/iaurt, la ora 10 gustarica - un mar (de kkt) la pranz pui/peste la ora 5 ceai si o gustarica - alt mar mama lui de mar, seara pana in 8 iau cina peste/pui... . orice masa are legume.. iar cartoful se pare ca nu e acea leguma.

... si la final.. singura chestie care-mi place din toata chestia asta este marul.?!..

Niciun comentariu: