*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

vineri, 31 iulie 2009

the best of romania part 3

ce ma bucur ca vin alegerile. Acum, stiu ca nu intereseaza pe nimeni de alegeri dar mi se pare amuzant ca inainte cu 3-4 luni sa scazi toate salariile si sa zici ca 20% din bugetari sunt dispensabili. Imi aduc aminte de replica aia a lui Chris Rock cu "Lie to me Jerry!!! LIE TO ME!!!", chestie care functiona foarte bine cu PSD-ul. Dar timpul trece si 'slowly but surely' suntem in cacat... din nou. si vom mai fi! Pentru ca asa ne sade noua bine. Problema cu 'complacutul' nu ma mira, nu ma sperie si nici nu se va schimba dar am ajuns sa ma intreb cum de s-a ajuns aici... Si daca te uiti bine, in trecut, nici nu a fost altfel... VREODATA!!! As vrea sa poti, sa-mi dai, macar un argument, ca ar fi fost vreodata altfel sau ca unui roman ia fost bine ('on romanian soil' ca sa zic asa) dar chiar nu-mi vine nici unul in minte.

Niciun comentariu: