*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

duminică, 21 septembrie 2008

"of all trades"... dru "of all trades"

... da... ma pricep la toate.... astazi am dat gauri, in speranta sa-mi termin de renovat bucataria... povestea mea incepe, intr-un fel, de acum vreo 2 luni, cand, umbland dupa diverse materiale prin brico mi-am luat o bormasina si daca tot am vrut sa iau ceva, am zis sa iau ceva serios, asa k am luat una cu percutie, cu blue tooth, gps, abs, in fine, deci de toate... chiar poate da gauri si prin beton armat.... povestea se muta in zilele noastre, cand printr-o coincidenta demna de luat in seama, tre' sa dau gauri in camara ca sa pun niste rafturi, printr-un zid de beton armat, care ma separa de scara liftului... need i say more... k, daca cineva stie pe cineva, care stie cum sa scot o bormasina din putul liftului, rog mult sa-mi spuna cum fac... primesc si bip.

Un comentariu:

Hubba spunea...

Ai bormasina mah?!? Scoate dracia din casa liftului (apropo, ce mama dracului cauta bormasina in casa liftului?!?) si imprumuta-mi dracia, pentru vreo 2-3 ore... Tre' sa dau si eu niste gauri prin buda si prin bucatarie...