*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 22 septembrie 2008

film de vazut

...dupa ce l-am cautat multe luni la rand si am gasit numai versiunile alea cu "ai playerul gresit", in sfarsit am vazut si eu "Elegy": povestea unui profesor universitar, mai mult sau mai putin fustangiu, care se indragosteste de o studenta de-a sa. Crezand ca va fi doar o aventura fugitiva povestea se complica transformandu-se intr-o adevarata idila cu o doza bogata de fantezii... de tot felul.
...placut surprins, am fost de Ben Kingsley, care nu stiu cum face dar intre 4 filme oribile "tranteste" niste prestatii care iti aduc aminte de ce are un Oscar.
... daca ai cum sau timp sa-l vezi, merita toata atentia, cum si asteptarea mea de a-l vedea, a fost rasplatita. Filmul s-a lansat prin mai in Spania si la noi din cate stiu, ajunge cam intr-o luna, daca nu cumva ruleaza deja la unele cinematografe ca avanpremiera.
... Ben Kingsley, Penelope Cruz, Patricia Clarkson, Dennis Hopper, Peter Sarsgaard; regia: Isabel Coixet

Niciun comentariu: