*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 22 septembrie 2008

luni... sau cum tanti Nutzi mi-a dat cu tesla in... oase

... nu ma consider un exemplu in ceea ce priveste practica de vara, dar uneori e bine sa mai schimbi peisaju', asa k anu' asta m-am decis ca tre' sa ma duc sa vad cu "ce se mananca" ortopedia... si pentru k ce-i frumos vine in ratii mici, nu stau mai mult de ora 2, cateodata ajung sa plec la 3-4 la fel ca toti ceilalti.... de aceea imi tin lucrurile la vestiarul pacientilor, ca sa pot scap repede si nevazut. astazi.... senzational, fantastic, cineva a avut nevoie de mine si cu draga inima l-am ajutat... Tin sa mentionez ca tanti Nutzi care are cheia de la vestiar pleaca la 3, ca atunci se termina programu'... siiiiii ghici ce?!... la 3:05 coboara leul de mine, mandru de operatiile la care participasem, sa-si ia lucrurile.... dar tanti Nutzi????!!!!!... pauza... a plecat acasa.... buun.... cine mai are cheile? intreb eu, raspunsul vine repede: tanti Lenutza de la sectia 1...... care este in concediu!!!!! yeeeeeeee!!!!! cauta numerele de telefon.... ciu ciu... dupa o ora si ceva de alergatura pe la tanti Gabi si tanti Dana, cheile vin de la tanti Mirela, dornica sa-l elibereze pe... tanarul Goe..?!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Shit the fucking bed mate!!! Shit happens!

URA!

dru spunea...

sper k ti-ai facut bagajele!!!