*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 12 martie 2008

sex, drugs and rock'n'roll, la urgenta si banii


Pentru cei care nu citesc "Esquire", ar trebui s-o faceti. Interviul acestei luni e cu Piersic jr. Nu e ceva impresionant sau care sa merite mentionat din el dar m-a facut sa-mi aduc aminte de "sex, drugs and rock'n'roll", care s-a jucat pentru ceva timp la Green Hours, care a luat si premiu Uniter. Toata lumea a laudat piesa asa k m-am hotarat sa o caut pe net sa vad daca gasesc scene din ea si am gasit vreo 90 de min (am inteles k are vreo 2 ore). Un one-man show:un business-man, un "rockstar", un petrecaret cu "caterinca", un ecologist, un casanova, etc, toate in interpretarea lu' Piersic Jr... (poate d'aia e one-man show:)) ) siii.... da frate... tipu joaca foarte misto, adica nu in sensu' in care interpreteaza niste caractere complicate (sau complexe?) dar o face foarte bine + k este greu sa tii publicul atent, mai exact pe faza, timp de 120+ de min.
Ce ma intriga pe mine, e k pe tipu' asta nu-l vad decat kestii dinastea de underground, nu k as vrea sa-l vad la tv, cum a fost cu serialul "La urgenta" (parca asa se numea), in cadrul careia a recunoscut k la facut bani, dar as vrea sa vad cevaaa?!?!... altfel decat underground sau nu in experimente gen "Fix aLert" sau "Eminescu vs Eminem" la care nu am avut rabdare sa ma uit si pana in ziua de azi tot mai incerc k sa vad "ce-a vrut sa spuna poetul"
Si daca tot am vazut sex, drug... asaa..., m-am gandit sa caut pe net sa vad ce mai face sau daca joaca in vreo piesa, k sa-l vad "laiv". Si asa (am voie sa incep propozitia cu o conjunctie k e creatie proprie... s-o numim "liceenta poetica") am ajuns la "Bani", ultimul proiect al lui, din 2008, un lungmetraj din scurtmetraje caaaAaare se da moka... dap... intra aici si poti sa-l ai si tu. Tema... evident: banii. Ironic si amuzant k toate scurtmetrajele au trebuit sa fie facute fara bani si numai intr-un anumit mod, adica no flashback scenes, editare minima, no sgi si tot felu de faze de genu asta. De fapt a fost un concurs in care au intrat vreo 50 de filme si au fost alese 12 (interviu aici)

Dar m-am abatut de la subiect asa k m-am plictist de atata scris asa k o sa trec la concluzie: As vrea sa-l vad pe Piersic Jr in ceva mai comercial si totusi ceva inteligent, ceva care sa aiba un subiect interesant dar sa nu ma faca sa ma gandesc dupa aia la ce-am vazut, as vrea sa vad ceva in care sa ma impresioneze sau sa-mi placa si nu aiba un tag "underground" pentru care sa caut si sa caut si sa... gata! Noapte buna

Niciun comentariu: