*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 17 decembrie 2007

Filme de weekend

Weekend dragut, as putea zice. Am iesit la o bere cu baietii, am fost in club, am vb cu niste prieteni de care nu am mai auzit de ceva timp. Mi-a placut. Iar filmele... au venit la momentul oportun. Nu au fost cele mai reusite pentru k ceea ce vroiam sa vad am gasit mai tarziu, adica duminica noapte.
am inceput cu "Awake", un film din 2007 cu Hayden Christensen si Jessica Alba despre anesthesia awarness dar care evolueaza spre... teoria conspiratiei... mai exact tipu' k de, el e actorul principal aude (si evident simte, asta e partea naspa) ce fac doctorii in timpu operatiei si aici devine interesant. Am continuat cu "The Nanny Diaries", un fel de Bridget Jones meets... Mary Poppins. Nu va sfatuiesc sa-l vedeti decat in asteptarea download-arii unui alt film. Singura chestie care mi-a placut au fost fundul si picioarele lui Scarlett Johansson.


Duuupa aia, am vazut "Shattered Glass" din 2003, tot cu Hayden Christensen, in care joaca rolul unui ziarist care-si inventeaza majoritatea articolelor. It was nice, dar se putea si mai bine.



Siiiiiiiiiiiiiiiiii, here comes the good part... Donnie Darko, viziuni cu iepurasi, adolescenti frustrati si nefututi, parinti in suc propriu si profi cu exces de zel... sau fara. Distributia e grozava: Jake Gyllenhaal (Broeback Mt, Jarhead, etc) si cu sor'sa Mary, Drew Barrymore (no introduction needed), Noah Wyle (doftoru din ER), Patrick Swayze and... more. Povestea e misto, ideea e interesanta si de actualitate... pentru americani dar nu si pentru noi. Cred k este un film supraestimat dar nu o pierdere de timp.

"I'm not there" este un documentar/film despre Bob Dylan in interpretarea lui Richard Gere, Heath Ledger, Christian Bale, Richard Gere, Marcus Carl Franklin siiiii... Cate Blanchett. Yup, that woman is a pretty darn good man. Tre' sa-l vedeti sau daca nu cautati-l pe cel al lui Scorsese: "No Direction Home: Bob Dylan" care este mai la obiect si mai subiectiv :)))))... e facut din povesti zise de prieteni si persoane care-l cunosc pe bob dylan, interviuri si filmari cu el.
Si filmu pe care il caut de 2 luni si insfarsit l-am gasit: "My Blueberry Nights" cu Jude Law si Norah Jones si pe care nu am avut timp sa-l vad pentru ca..... scriu pe blog. Hai PA!

P.S. Pentru mai multe detalii mergeti la www.imdb.com

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am o intrebare care nu are de a face cu articolul acesta...
De ce ti-ai ales numele: dru?
imi aminteste de cuvantul englezesc drool.Are vreo legatura..........sper ca nu e vreo porecla veche despre care prima oara aud...hmm...dru...sunt clueless....oricum felicitari pentru blog!

Anonim spunea...

ok am stat sa ma gandesc si m-am prins in sfarsit:vine de la Andrew (translation:andrei,andreas,andres andre) era asa de evident
‘Andrew’ is a common name in English-speaking countries.
Andrew is frequently shortened to ‘Andy’ or ‘Drew’(vezi wikipedia)andrew...drew....dru...
pupici
xx