*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 12 decembrie 2007

Certificat fiscal

mda.... certificatul fiscal este acea foaie de care ai nevoie... sa zicem... la o banca, pentru un imprumut. De unde il iei?.... evident k de la fisc... Cat astepti? cat e nevoie... Astept de o saptamana jumate si tot in aceasi situtie sunt... adica fara.

Prima data a introdus tanti de la ghiseu pinu gresit (pin=CNP) si am pierdut 4 zile din start.. (tin sa mentionez ca dureaza cateva zile sa bagi chestia asta in baza lor de date) si acum asta e a 4-a dupa celelalte 4 dinainte... asha k ma simt bine... sunt calm ca un fulg si zbor..

Problema mea este alta... daca mai sunt 9 zile lucratoare din anul acesta cum p#@a mea imi iau eu masina pana la sfarsitul anului cand am "deadline-ul".

Niciun comentariu: