*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

sâmbătă, 15 decembrie 2007

beck


Intotdeauna am fost reticent la ceea ce inseamna Beck... adica inafara de loser si albumu de atunci "Mellow Gold" nu l-am mai ascultat pentru ca nu mi-a placut.... bine, atunci aveam 10 sau 11 ani. La fel s-a intamplat si cu "Sea Change" din 2002 sau 2003 (?)
Dar lucrurile s-au schimbat cu cel din 2006 "The Information", la care sunt blocat de vreo 4 zile. Tot ce pot sa spun e k mi-a facut saptamana mai buna. Smart lyrics, ruff guitar, well structured... ce mai ... eee beeeeton!!!! Daca iti pui mana pe el asculta-l.

P.S. Meoldia mea :The Horrible Fanfare/Landslide/Exoskeleton... asa se numeste... nu sunt mai multe!

pentru mai multe informatii mergeti la : www.beck.com

Niciun comentariu: