*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

duminică, 29 iunie 2008

naspa rau

... io am examen la pneumo.... si va arat ceea ce am invatat:


Chestia e cat se poate de reala!!!... si ma cam sperie... Majoritatea fumatorilor ar zice, ca nu o pice ei in aia 50% dar din pacate se insala amarnic. si faza mai trista e ca procentul creste vertiginos dupa 60 de ani.... adica nu prea exista scapare usoara.... decat sa te loveasca tirul

Am citit pe un blog, a unei tanti care spunea ca in romania, fumatorii incep sa fie persecutati pentru viciul lor, dar faza e k viciul lor creaza o "sansa" si second-hand smokerilor la acei 50%.

Asa k in final, eu fumator, recunosc, k gresesc si k imi pun sanatatea in joc dar si a celor din jurul meu... dar este atat de bine sa fumezi... :))

Faza si mai ironica este k daca tu citesti acest blog si pe deasupra esti si fumator, ideea se rezuma la o sansa.... ori tu, ori eu... iar daca imi/iti zici k "io/tu oricum n-am cum sa apuc 60 de ani"... esti total inconstient.

Niciun comentariu: