*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

melodia zilei... that's how it goes

...bai, deja daca nici last.fm nu stie cine sunt astia, cred ca m-am indepartat cam tare. Deci io stiu asa. Este un dj sau mai multi? Formatia este frantuzeasca, s-a lansat pe compilatii de chill, etc. In multe locuri scrie ca au album self entitled dar eu am gasit doua, cel de-al doilea fiind o colaborare cu Youn Sun Nah... ceea ce inseamna ca melodia de mai jos este de pe al treilea :))Hot Potatoes.

5 comentarii:

andra spunea...

Ti-am descoperit blog-ul din pura intamplare si am facut rapid o trecere in revista a arhivei si tin sa spun k iesi din tiparul clasic al 'medicinistului' roman.......you've done a great job!...........so keep it on!.................apropo,iti las un subiect de debate:Mircea Badea...........ce parere ai?

BuBu spunea...

să zicem...stau de 2 ore şi ceva pe blogul tău...în loc să învăţ şi eu sistemul ăla nervos... (că tot ajunsei la asta, medicina pare un lucru dat dracu...) Să n-o lungesc...unui licean nehotărât recomanzi Bucureştiul pt facultatea de doftori? chiar nu cunosc pe nimeni care să îmi spună ceva despre Bucureşti. Ms anticipat...BuBu

backstabberinc spunea...

Off topic: baga Massive attack in Newport in februarie (Newport e la 20 de minute cu masina de Bristol); e ciudat ca baga acolo si nu si in Bristol - home land.

backstabberinc spunea...

Aaaa si e ceva mai tare ca lastfm se cheama spotify; ia vezi care e treaba.Ti pup!

dru spunea...

andra: mircea badea... e inutil
bubu:da, recomand bucuresti, cluj,tg mures... in ordinea asta...:))
backstabber: multam, acum ma uit