*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

la inceput de an...

... o sa ma cac pe mine de ras cu urmatoarele: Pentru cei care nu au auzit de Herta Muller, nu e niciodata prea tarziu, iar pentru cei ce nu au citit-o... ?!.. la fel. Romanul se da intelectual dar uneori, asa, pe alocuri, sau deja din ce in ce mai des, adevarul iese la suprafata. Nu o s-o critic pe Herta Muller, pentru ca nu am citit nimic dar cred ca o sa atrag atentia cu altceva: mai jos este topul best seller-urilor de la carturesti

Pe locul 1. Herta Muller. Beton! Probabil ca il merita! Trebuie sa fie o carte interesanta. A luat un premiu Nobel!.. nu stiu daca pentru cartea asta dar a luat.

Pe locul 2. Mihaela Radulescu. Mai pupa-ma'n c$r!!! Da-o bah in p@#Da ma-sii!!!!


3. Cele mai frumoase locuri din lume... e ok?! Probabil. Destinatii pentru urmatoarea vacanta.

4. Herta Muller... no pb there


5.1001... 500 nu ajung dar cu o mie te saturi sigur... uneori cred ca e o boala generala, asta cu..."sa fii bine informat"

6. Herta Muller... din nou! Pe bune, e Ok. Chiar ma gandesc de ce nu am si eu o carte de ea.

si locul 7, ce incheie topul... ghicul optimistului si pesimistului.

Locul 7 imi incheie postarea si in acelasi timp imi concluzioneaza... daca ar fi un top cu 6 locuri, 3 ar fi pesimiste - vezi Muller si 3... optimiste. Apogeul - ce nu pot sa ma abtin sa nu-l comentez vine la locul 2, unde, dupa Herta Muller, cel mai citit scriitor este Mihaela Radulescu. SI CU ASTA SUNTEM OFICIAL... DE CACAT!!! BRAVO

4 comentarii:

DarkWish spunea...

Muller, Raduleasca, lmfao deci asa ceva rar mai vezi, in primu rand de cand ea aceasta muller asa de cunoscuta, cel putin eu n`am auzit de ea, trebuie sa ma mai informez lol, si raduleasca ce mm cauta acolo nu stiu :-?? "Meritul e cersetor,iar nimicul pluteste in maretie!" halal oameni, un fel de fix p@#A

Anonim spunea...

dar voi aveti idee ce a scris raduleasca acolo? sau nu stiu..aveti idee cine e ea sau daca are sau nu talent sau nu stiu..pur si simplu..
muller e cunoscuta pentru romanele insipirate de regimul comunist..

Oanna_izzy spunea...

ma de muller nu zic nimic... dar raduleasca nu e decat o Pitzipoanca mai stilata si mai batrana, care a ajuns pe la tv sarind din p in p si este foarte apreciata de femeile de varsta a doua care au o viata de cacao ce presupune gatit si telenovele.

dru spunea...

eu am fost astazi pe la humanitas si m-am uitat fugitiv pe cele 2 carti (de pe primele locuri). Hai sa zic altfel... cartea mihaelei radulescu este editata si re-editata...adica ea a scris o chestie cu creionul si cineva, a completat, corectat, rescris, interpretat, ceea ce a scris ea.

cat despre cartea Hertei Muller, intr-un fel... e ca un cutit care vine dupa 20 de ani... de ce nu a scris cartea mai devreme?... de ce nu a publicat-o mai devreme?Sunt de acord cu ideea ca nu trebuie sa uitam prin ce-am trecut dar la noi numai asta se face...adica nu se face :))... noi doar ne aducem aminte si trecem (nu rezolvam sau reparam)mai departe.