*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

vineri, 7 august 2009

mda... ce ma bucur

... nu stiu altii cum sunt dar eu... sar in aer, cand ma patez cu sange. Stiu si recunosc ca pentru un student la medicina, voluntariatul la care particip, este un mare salt de la cartiile de medicina pe care le citesc si de aceea ma bucur de fiecare data cand sunt la o garda dar sunt si momente.. ca cel descris mai sus cand stau si ma gandesc ce dreaq e in capul meu.
Poti sa-mi spui ca e vina mea, ca 'de ce nu aveai manusi?' si la randu-mi comentez ca 'shit happens'. NU! Nu m-am intepat dar pe mana mea era o zgarietura! Si imi trec toate prostiile prin cap!!! Daca iau o hepatita!?! Ba un HIV!... si tot asa mintea mea imi cloceste toate prostiile din lume si dupa cateva ore incep sa ma gandesc mai bine... 'bah, ala nu avea hepatita', plus ca 'io sunt vaccinat', sida... iti trebuie ceva talent;, si in plus 'm-am spalat la 2 secunde, nu numai ca m-am spalat, am dat si cu betadina, cloramina, spirt' si dupa aia am reluat procesul. Si dupa aia stau si ma gandesc ca 'zgarietura era de acum o zi sau doua' deci solutia de contiguitate e intrerupta. Stop it know!!! WTF!!! Si dupa aia ma culc si somnul ma face sa trec peste griji si a doua zi sunt ca nou

Adica nu stiu daca voi ati vazut cum se moare de la o ciroza dar eu am vazut, si nu e ... 'a pretty sight', encefalopatia aia ce te mai face sa delirezi dar 'senzatiile' raman valabile. Stiti melodia aia de Queen, 'Who Wants To Live Forever', ei bine 'I do, you motherfuckin'salladtosser'.
Ai putea sa-mi spui ca exagerez si fac din tantar armasar si stiu ca este asa dar uneori gandurile astea iti mai trec prin cap. Am un prieten care mi-a spus ca el se gandeste in fiecare zi la moarte, k el nu vrea sa moara si alte kkturi de genu' asta, bine, he's a little screwed, but nevertheless ca sa zic asa, constientizez prezenta mea... efemera dar vreau sa traiesc cat mai mult :)) si sa nu mor dintr-o prostie... mai ales cauzata de mine si cel mai ironic, din dorinta de a face un bine cuiva.

Niciun comentariu: