*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

sâmbătă, 5 iulie 2008

b'estfest.... day 1

... bah!?!... io m-am dus pt Apollo 440 si Alanis Morissette... si mi-a placut cel mai mult Unkle... serios!... au facut super show... genuine rock show... dinalea... loud guitars, heavy drums!!! mi-au placut foarte mult...
...now, don't get me wrong?!... Apollo 440 au fost primii care au intrat si poate si atmosfera era inca "inghetata" si nici nu au cantat ceea ce vroiam eu sa aud (Lost In Space) dar parca s-au straduit prea tare.
... iar Alanis Morissette.. care e overweight nowadays, a cantat misto si chiar multe melodii de pe "jagged little pill" dar nu m-a surprins,.... nu a facut ceva sa zic "da, bah, suna beton"/"da frate, imi place".



PS... unkle..... de ce mi-au placut?!.....


UNKLE - Hold My Hand
Vezi mai multe video din Muzica »

Niciun comentariu: