*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

sâmbătă, 12 iulie 2008

amintiri din copilarie

... mai tii minte, ca atunci cand erai mic, de abia asteptai sambata dimineata, ca sa te uiti la desene animate... asta pentru cei care au crescut intr-o anumita perioada... inainte de '89. Iti aduci aminte de emisiunea aia 'Abracadra' si 'Arlequin'?! si iti mai aduci aminte de micul dejun pe care il facea mama ta in fiecare dimineata in timp ce tu erai numai ochi si urechi la abramburica?!?..
... ei bine, io m-am trezit azi devreme (pe la 11-12), micul dejun era gata, cafeaua era si ea gata... k de... acum am crescut, am deschis youtube,... k de.... sunt mai mare si m-am uitat la filmuletul de mai jos... si acuma stiu ce inseamna... k de... am trecut de pubertate si acum stiu ce se intampla cu corpul meu :)) cand vad ceva de genul asta...

Niciun comentariu: