*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

vineri, 10 iunie 2011

se poate si altfel

...acum o saptamana, cand veneam de la spital, a inceput sa ploua. Incet, nu era o ploaia torentiala, ci una marunta.. cat sa te ude. Unde sunt eu aici, sunt numai 5 posturi de radio si nu e loc pentru imaginatie cand spun ca se numesc WDR1, WDR 2... poti sa ghicesti mai departe.
In acelasi timp trebuie sa recunosc ca am avut noroc, sa fac rost de o masina. Si cum mergeam eu asa incet, tot schimbam posturile de radio am dat peste unul din cele 5 care e numai cu muzica clasica, la care am auzit ce e mai jos.
Motivul pentru care povestesc asta, este pentru ca nu am mai fost atent la gps si m-am dus... si am mers pana m-am pierdut...Da! cu gps cu tot am reusit sa ma pierd dar locul unde m-am pierdut nu am mai reusit sa-l gasesc. Superba zona - trebuie sa recunosc - si cu ploaia si cu muzica (si mai ciudat ca eram singur... nici o tipenie de om) .. a fost ceva. Eu cred ca m-a furat peisajul de la muzica... la propriu.. si la figurat.

Dar dupa aia am revenit la un drum ce parea mai circulat, gps-ul si-a revenit si el, iar 15 min mai tarziu eram acasa.

asta se auzea la radio:



P.S. nu prea stiu eu multe de muzica clasica dar stiu de Mstislav Rostropovich, pe care il recomand, oricui, are o infima doza de curiozitate.

Un comentariu:

security equipment spunea...

I came to your blog just when I was surfing on this topic. I am happy that I found your blog and information I wanted.