*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

joi, 10 februarie 2011

poveste de brunch

duminica trecuta stateam la masa, in restaurantul unui hotel dragut. vis-a-vis de mine o englezoaica. cand eu am ajuns la masa ea era deja acolo cu o prietena. Am stat cam o ora la masa, timp in care am vazut ca tipa se agita.. de ce?.. nu stiu!
Acum faza misto e ca io stiu ca in noaptea dinainte au fost 2 petreceri in acel hotel.. amandoua adhoc: una a romanilor cazati la acel hotel (la care am fost eu :D ) si una a unor englezi/americani proaspat cazati. Acum stiu ca a cu b nu da intotdeauna c dar replica englezoaicei de la sfarsitul mesei ma face sa cred ca ea a fost la cea de-a doua petrecere:`I can't remember the fucking room i'm staying in!!! What the fuck am i going to do now?!!?`..

Niciun comentariu: