*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

luni, 23 august 2010

din ciclul "romanu'i frate cu codru' "

... de vreo 2 sapt am un obicei de a alerga prin parcul de langa blocul meu. Tot timpul vreau sa ma duc pe la 7 dar ajung intotdeauna pe la 9-10. Nimic special inafara de ameteala de dupa 3 ture... pana azi. Langa parc se lucreaza la niste tevi/conducte/nu stiu nici eu pt k nu m-a interesat. Astazi bajetii stateau pe patura cu conserve si cu o damigeana de vin. Acum, pe bune, de cand nu ai mai vazut o damigeana. De asta scriu si eu - damigeana mi-a atras atentia. Iar pe langa erau si caini si catei, care asteptau si ei un colt de paine sau o felie de parizer. si radeau si glumeau. si cand dadeam sa ies din parc unul dintre ei si-a pus geaca aia de serviciu pe el - Distrigaz. Fuck!!!

Niciun comentariu: