*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

miercuri, 24 martie 2010

tanti mariana

... e stalpul societatii in care traim. Pe bune!!!La sala la care merg tanti Mariana e patroana. Uneori face si pe femeia de serviciu, pe vanzatoarea dar de cele mai multe ori e administratoarea salii. Am o vecina care a fost, ingrijitoare la un camin, de asemenea o gospodina grozava. Ghici cum o chema... tanti Mariana. In liceu pe 2 din cele 4-5 femei de serviciu le chema Mariana, singura deosebire fiind la 'tanti' - cea mai batrana primind aceasta distinctie. In facultate, in anii mai mici, (cat am stat pe acolo?!?) era o vanzatoare la patiserie pe care o chema tanti Mariana. Ingrijitoarea salii de anatomie era tanti Mariana - ii dadeam o ciocolata si mai ne lasa 10 min sa stam pe acolo sa .. nevermind. In fiecare spital, pe fiecare sectie trebuie sa existe o 'tanti Mariana' care este asistenta, ori infirmiera, ori la bucatarie.
Probabil o sa-mi zici ca sunt nesimtit dar eu nu ma refer la Mariana... ci la "tanti Mariana". daca "tanti Mariana" ar lua un Oscar, ar lua pt intrega activitate.. in rol secundar.

P.S. Mai scriu o data... nu vreau sa jignesc pe nimeni. probabil ca am vreun prieten al carui mama o cheama Mariana dar cand am scris randurile de mai sus, nu a fost, cu gandul la ea.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ma-sa lui Maciuca e ...Mariana....si pe aia din Vama cu cazarea cum o chema? Parca tot asa...

HA!

dru spunea...

hmmmm: 1.. nu stiam :)) si imi pare rau daca se supara maciuca. 2 nu cred ca o sa citeasca chestia asta. 3. nu cred ca o sa se supere... sper... 4. maciuca are copil... netul numai exista in casa lui.. nimic numai exista in viata lui decat copilul asa ca singur nu va ajunge aici

dru spunea...

sigur (am scris 'singur'... cu toate ca sper, sa nu incurajez) nu va ajunge aici