*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

marți, 16 februarie 2010

melodia zilei... cand intrebarea nu ma sperie

... de 'The Dead Weather' am auzit acum o luna, dar de Jack White stiu de ceva mai mult timp. Stiu si de Dean Fertita de la QOTSA. De Alison Mosshart nu am auzit si nici nu cred ca o sa tin minte numele... iar de Jack Lawrence numai daca asculti The Raconteurs, poate o sa-ti treaca fugitiv pe la ureche.
...trebuie sa recunosc ca Jack White este enervant. Am 'vrut' sa nu-mi placa "White Stripes" si am reusit.. chiar daca stiu ca au scos 3 albume pana la ala cu 'Seven Nation Army'. Dupa aia am auzit de o melodie 'steady as she goes' si am ascultat albumul.. si pe fata si pe dos. Dupa 3 ani am aflat cine canta (my bad). Acum o luna aud '60 feet tall' si imi zic cat de bine suna!!! bai! cine o canta?! aaaaaaaa.. bai! e bun! si dupa ce am vazut si "It Might Get Loud" prefer sa tac si sa nu (mai) comentez.

... si mai enervant e ca suna bine si inregistrarea de studio dar sa auzi/vezi live-ul



Niciun comentariu: