*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

duminică, 28 iunie 2009

mi-a luat 14 ani dar nimic nu e in van...



... de curand am revazut "Troy" si mi-am dat seama.... bai, frate! daca Ahile ala e invincibil si singurul loc loc care-l face mortal este glezna sau tendonul (depinde de autor), cum dreaq a murit???... cu putinta e cel mai prost om din din toata istoria antica!!! pe langa faptul ca un calcai nu decide o lupta si poti trai si fara, mai merge si in sandale ?!? wtf!!!... daca eram in locul lui puneam piciorul in chirpic si lasam la uscat 2 luni, timp in care nu ieseam din casa. Ce dreaq mi se putea intampla??... ma miscam mai greu si ce daca, oricum eram invincibil!?... si dupa toate fazele astea in care isi lasa piciorul dezgolit, in sfarsit cineva il nimereste fix in picior - Paris - si ce daca?!!?!?!?!.. e doar un picior... si mai e si pe la glezna... ce vase ai acolo la care nu poti sa opresti sangerarea?!?...let's chop it off! sa zicem ca face gangrena... iar la urma urmei nu puteai sa faci gangrena pentru ca esti invincibil si de neatins!!! e ca si cum Superman ar muri de sifilis tertiar (vezi Eminescu pt mai multe detalii).


Niciun comentariu: