*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

joi, 21 mai 2009

apropo de noaptea muzeelor...

... si ce daca a fost multa lume!!! a fost tiganeala?... mai putin ca la piata, dar a fost. poate ca a fost unica zi a anului in care un muzeu a avut cel mai mare numar de vizitatori... pe tot anul. A fost o ocazie sa te afisezi cu noile haine sau cu noii tai prieteni.. da! cu siguranta a fost.... dar de aici pana la emularea cu micii si berea dinainte de alegeri mi se pare destul de departe. si chiar daca sa o iei asa tot nu mi se pare corecta comparatia dar o inteleg pe deplin.
... a fost ok
... si ca sa termin ironic, eu am asteptat o ora ca sa intru la m.n.a.c. si dupa tot statul meu la coada si toate injuraturile (caci m-am mai bagat in fata) intru in prima sala si dau de asta:



... o mare sala goala!!!.:)))

P.S. eu sunt ala din capatul celalalt cu mainile sus... care sta jos.

Niciun comentariu: