*pareri cu coloana sonora si ganduri spuse cu voce tare... sau scrise

joi, 28 februarie 2008

tarantino



In sfarsit am avut rabdare sa vad "Death Proof", adica jumatea lu' Tarantino din "Grindhouse" si am ajuns la concluzia americanilor sau cel putin jumate din ea. adica tarantino nu e un geniu "but he does some God damn good movies". Nu ma intelegeti gresit, subiectu' nu e cine stie ce personajele nu sunt cele mai inteligente (cu siguranta violente) daaaar felul in care isi spune povestile e grozav, ideea si povestea este asa de bine conturata si gandita incat pare k a descoperit "cinematografia" .... faza e k nu e asa ci foloseste retete care au avut succes in trecut si le face mai bine si te si anunta cum o sa fie.In plus stilul filmelor este cel cu care a copilaritsi din care a selectat tot ce e mai misto... nu mai BUN, ceea ce e mai misto. In toate filmele o sa stii ce o sa se intample dar vrei sa vezi cum se ajunge acolo. Si ceea ce imi place cel mai si cel mai mult este coloana sonora... pt cei care nu stiu, tipu' isi alege singur melodiile. Nu este film de Tarantino la care sa nu caut muzica si sa-mi ramana unele melodii in cap si sa le fredonez cateva luni.

PS in Death Proof am vazut una din cele mai misto cascadorii "of all times". U got to see it!

Niciun comentariu: